Severity: Notice
Message: Trying to access array offset on value of type bool
Filename: libraries/GeoPlugin.php
Line Number: 75
Severity: Notice
Message: Trying to access array offset on value of type bool
Filename: libraries/GeoPlugin.php
Line Number: 76
Severity: Notice
Message: Trying to access array offset on value of type bool
Filename: libraries/GeoPlugin.php
Line Number: 77
Severity: Notice
Message: Trying to access array offset on value of type bool
Filename: libraries/GeoPlugin.php
Line Number: 78
Severity: Notice
Message: Trying to access array offset on value of type bool
Filename: libraries/GeoPlugin.php
Line Number: 79
Severity: Notice
Message: Trying to access array offset on value of type bool
Filename: libraries/GeoPlugin.php
Line Number: 80
Severity: Notice
Message: Trying to access array offset on value of type bool
Filename: libraries/GeoPlugin.php
Line Number: 81
Severity: Notice
Message: Trying to access array offset on value of type bool
Filename: libraries/GeoPlugin.php
Line Number: 82
Severity: Notice
Message: Trying to access array offset on value of type bool
Filename: libraries/GeoPlugin.php
Line Number: 83
Severity: Notice
Message: Trying to access array offset on value of type bool
Filename: libraries/GeoPlugin.php
Line Number: 84
Severity: Notice
Message: Trying to access array offset on value of type bool
Filename: libraries/GeoPlugin.php
Line Number: 85
Severity: Notice
Message: Trying to access array offset on value of type bool
Filename: libraries/GeoPlugin.php
Line Number: 86
info@fpt-prima.com.pl
System zarządzania jakością jest integralną częścią FPT "PRIMA" S.A. i opiera się na następujących zasadach:
1. Zorientowanie na klienta – przedsiębiorstwo zależy od klientów i w związku
z tym musi rozumieć obecne i przyszłe potrzeby klienta oraz spełniać jego wymagania.
2. Przywództwo – najwyższe kierownictwo ustala jednolitość celów, kierunków
i wewnętrzne środowisko przedsiębiorstwa, w którym pracownicy mogą się całkowicie zaangażować w osiąganie celów przedsiębiorstwa.
3. Zaangażowanie pracowników – pracownicy na wszystkich poziomach są istotą przedsiębiorstwa, a ich pełne zaangażowanie umożliwia wykorzystanie ich zdolności dla sukcesów przedsiębiorstwa.
4. Procesowe podejście – oczekiwany wynik jest osiągany bardziej wydajnie, kiedy związane z nimi zasoby i działania są zarządzane jako proces.
5. Systemowe podejście do zarządzania - identyfikowanie, zrozumienie
i zarządzanie systemem wewnętrznie związanych procesów dla osiągnięcia danego celu przyspiesza skuteczność i wydajność.
6. Ciągłe doskonalenie – stałym celem przedsiębiorstwa jest ciągłe udoskonalanie. Tylko silna motywacja na rzecz poprawy jakości i zaangażowanie wszystkich pracowników pozwala osiągać zamierzone efekty w zakresie wytwarzanych wyrobów.